2013年4月28日星期日

蠔油冬菇炆排骨 (內附食譜)

我近日每晚都煮飯,已煮到唔知煮咩好,諗起平時做節老豆會炆冬菇,而老公好鍾意食冬菇,咁就冬菇炆排骨。
雖然呢個餸好簡單,但我都係第一次整,因為我對冬菇一般。
老公話好味,但蠔油味濃,咁咪啱囉!呢個餸蠔油都係主角嚟架嘛!呵~呵~
由於冬菇大隻,所以我一開二,方便食,所以冬菇唔一定開邊,可以原隻。
平時老豆一定落舊仔肥豬肉,我唔知點解,但我照落,下次問下佢先。




蠔油冬菇炆排骨



 



材料:



排骨     518 (13/0.8)



冬菇     8



肥豬肉     半隻麻雀大



 



調味:



蠔油     3湯匙



    1/2湯匙
老抽 少許



 



醃料:



    少許



豉油     少許



胡椒粉     少許



生粉     少許



    少許



 



做法:



1.  
冬菇浸軟去蒂、開邊,蒂留用。



2.  
排骨先用糖、豉油和胡椒粉醃15分鐘,再落生粉和油撈勻。



3.  
爆香冬菇,盛起。



4.  
炒排骨至表面微金黃,再下肥豬肉、冬菇炒勻。



5.  
加水至剛蓋過表面,然後加調味。



6.  
用中火炆至水滾,再轉小火炆1小時,即成。




沒有留言:

發佈留言