2013年4月12日星期五

復活節‧鬆弛熊馬卡龍

之前興同事又係團購見到大家都有興趣想整既馬卡龍,雖然我自己都整過,但我想睇下有冇咩竅門,所以就約埋一齊整。
今日下午我有事,所以放假,大家約好在上堂附近的地鐵站等,我估佢應該未食野,所以我就買定野食比佢,邊行邊食。
班開7點,對我地來說是很趕,而且一定會遲少少,去到已經開始左。
嘩!一班有好多人,大家聽完和睇完阿Sir示範,咁我地就開始整。
其實,呢班係學復活節馬卡龍,但見有其他同學仔整鬆弛熊,同事見復活蛋形難整,所以佢整鬆弛熊。
阿Sir話我個漿攪得稀,所以叫我唔好唧咁大和厚。
用風筒吹乾,但初時不要將風筒放得太低,因為會吹到變形,吹到定形就可以入爐喇!
我既復活蛋出爐喇!裙邊唔靚、蛋身唔夠厚、有裂紋,仲要顏色又唔均勻,阿Sir話我撈既時候唔均勻。

裝飾係我既弱項,所以我晝得好肉酸,而同事既鬆弛熊好靚丫!
阿Sir個盒好靚丫!



1 則留言:

  1. 吾好意思呀.我想問乾士多啤梨粒粒系邊到買??
    [版主回覆04/22/2013 18:12:02]Sorry,我都不知道丫!

    回覆刪除